Logga in




Jag njuter så av livet just nu

Solen lyser från klar himmel
går omkring i det salta vattnet
som smeker mina solbrända ben
vattnet är varmare än någonsin

Jag njuter tillfullo av tillvaron
Omkring mig leker barn
Dom fångar krabbor i viken
Livet är så lätt och underbart

Mina ben känns lättare än på länge
Problem är bara ett ord här
Sätter mig på en klippa ser ut över havet
Och tänker får man må så otroligt bra?

Jag bara älskar livet
Mår så otroligt bra!!!!!!!!!!!!!



Fri vers av Glensan
Publicerad 2010-08-07 17:28


Suzy med punkterna
Man får...härligt!!!
2010-08-28


Vilsen Annette-hittar vägen
Det är lycka verklig lycka inre lycka och det viktiga !
2010-08-09


ej medlem längre
Härligt!
2010-08-08


sulimaa
Härligt livsbejakande text vännen...man får må bra!! :D
2010-08-08


En strimma av guld
Härliga och livsgivande rader. Så gott att få ta in dessa ord och känna din livsglädje. Svar på frågan. Du har all rätt att njuta av den livsglädjen och ta för dig av den känslan. Du sprider glädje med dessa ord. Tack. "Och tänker får man må så otroligt bra? Jag bara älskar livet Mår så otroligt bra!!!!!!!!!!!!!"
2010-08-07