Om solens strålar är beviset på min kärlek
Skulle inga moln existera
Om tårarna på min kind är beviset på min längtan
Skulle floder av tårar rinna
Om mina smekningar är beviset på min åtrå
Skulle mina händer aldrig sluta beröra dig
Om mina dikter är beviset på min hunger
Skulle min penna lysa röd
Precis som den gör just nu......
Fri vers av Glensan
Publicerad 2010-11-16 19:59
sulimaa
Och om inte om fanns ändå....så skulle allt detta bara vara ...vackra rader min vän ...
2011-01-16
Bodil Sandberg
Så fint!!Så vackert kärleksfullt - varm passion!!applåder!!
2010-12-12
En strimma av guld
Så levande och full av kärlek. En av de finare du skrivit.
2010-12-04
ej medlem längre
HELT UNDERBAR TEXT! En av dina bästa!
2010-11-16
ej medlem längre
Förutom att texten är en källa till glädje-så är du när du kommer tillbaka!
2010-11-16
AA
Fina rader...AA
2010-11-16
Nina Nightwish
Så fint, innerligt..
2010-11-16
Suzy med punkterna
Förtjusande rart skrivet
2010-11-16