Jag tjuvröker I en stad där ingen känner mig. Gömmer mig för någon som inte letar. Grubblar på frågor utan svar och klickar bort musik som gör mig glad. Detta är meningslöshet i sin renaste form. En hamster i ett hjul. En puls som slår men utan mening. Föddes som original men som har blivit en kopia.
Fri vers av HiPpIe
Publicerad 2010-11-16 22:59
Incognito M
Underbart, du fångar känslan på ett vackert vis.
2010-11-16