Logga in




Din hand i min känns kall
den värme som en gång fanns
är borta liksom glöden och hettan.....

Dina vackra ögon säger nej
när vi håller om varandra
alla känslor har försvunnit

Båda vet vi att det är över
Jag kysser dig i pannan
inga ord yppas mellan oss

Jag ser dig gå nedför gatan
min blick följer din långsamma gång
en tår faller från min kind.....



Fri vers av Glensan
Publicerad 2011-01-17 18:24


sulimaa
Sorg och smärta blandad med insikt om att livet måste gå vidare ...vacker och eftertänksam text...
2011-01-18


AA
Vackert beskrivet om avsked. // AA
2011-01-17


ej medlem längre
Ledsamt, men vackert beskrivet...
2011-01-17


Line W
Ledsamt vackert..
2011-01-17