Logga in


Hur vet man att det är sorg?

Hur vet man att man lider?

Är det samma för alla?

Är det olika?

Vem kan veta allt detta?

Jag vill veta, jag vill veta hur man kan känna igen och parera. Jag vill parera mina dåliga dagar, mina mörka stunder.

De stunderna som är utan hopp, liv.
De stunderna då ingenting hjälper, då allt känns skit.

Jag vill få den destruktiva sabotör med den manipulativa rösten. Den är inte nyttig.

Hjälp mig. Ta bort den. Jag hatar den.

Snälla. Hjälp mig.



Fri vers av Katten
Publicerad 2011-02-25 12:08