När jag var liten lekte jag med leksaker.
Det var kul att leka.
Nu är jag stor och då leker jag med människor.
Det är inte lika kul att leka längre.
Fri vers av HiPpIe
Publicerad 2012-01-14 14:29
När jag var liten lekte jag med leksaker.
Det var kul att leka.
Nu är jag stor och då leker jag med människor.
Det är inte lika kul att leka längre.