Logga in




Människor har alltid ett val
att vilja känna eller ej
att vilja ta in eller stöta bort
jag väljer ta in, det kan göra ont
det kan vända upp och ner på livet
men det kan även kännas härligt
livet är till för att upplevas
inte bara ta sig igenom
livet är underbart, inspirerande
bara du öppnar dina ögon och ser



Fri vers av Glensan
Publicerad 2012-01-21 03:15


Karin Rosberg
så insiktsfull och sann!! underbar text!//
2013-01-17


Lars Hedlin
Applåder till dig för denna underbara sanning!
2012-01-22


glasa
jag har läst lite och lyssnat din musik det känns något ögonklart hos dig
2012-01-21


dubbelve
"livet är till för att upplevas inte bara ta sig igenom" väldigt bra meningar! Så sant
2012-01-21