Logga in




Ett tröstlöst projekt


Är det där jag varit…
Hela tiden
I ett ingenmansland
Som inte ÄR
BLEV
eller någonsin
VAR
Jag hade en vision
En dröm
Ett projekt
Som ingen trodde på
Inte ens jag
Framförallt inte DU
Men skam den som ger sig
Jag gav allt
Blottade min själ
Vände mig ut och in
Vågade ge utan att få
Nu står jag här och stampar
Inget fram och inget bak
Med förlorat ansikte
Ett limbo av frågor
Mitt eget ”Development hell”
Men jag försökte i alla fall…






Fri vers av Carola Jeryd
Publicerad 2012-02-06 01:10


Let it go
...och må du göra det igen och igen min vän! Aldrig ge upp, utan bara forsätta och ge av allt det fina du har. Slut dig inte, fortsätt stråla!
2012-02-10