Jag älskar dig av hela mitt hjärta
men jag tycker inte om dig längre...
Fri vers av Glensan
Publicerad 2012-02-19 02:30
ej medlem längre
Paradox! Skenbar motsägelse,tänker jag och får inspiration av din text-för vilken jag tackar!
2013-01-17
Sonja Sidorow Lapington
den svåra känslan känner jag igen....kort och koncist sa du det jag inte kunde säga med 1000 ord
2013-01-15
Lars Hedlin
JA så kan det faktiskt vara..har haft sådana känslor själv..så jag känner igen mig i denna text!
2013-01-15
aol
sannerligen så kluvet, men ändå mänskligt
2013-01-15
snöö
Lite svår att förstå, kan det vara så?
2012-02-19