Logga in


Tjernobyls kärnkraftsreaktor 4 exploderar 26 april 1986



En spökstad

Igenvuxen och dammig

Skolan står precis som om den blev lämna nyss

Tjugovåningshuset har namnskyltar på boende kvar

På vinden ligger resterna efter en hund

Taket ger en vy av en skog full av höghus

En bit bort en kärnkraft reaktor

Tivolit står öde, det hann aldrig öppna

Mitt i skogen står en fotbollsläktare, planen är bara skog

Den obehagliga känslan

Finns kvar långt efter att vi lämnat Pripjat bakom oss



Fri vers av Anonym Ängel
Publicerad 2012-06-24 20:20


ej medlem längre
En spökstad som skulle kunna vara hämtad ur någon av Stephen Kings romaner. Alltd härligt att läsa dina texter.
2012-08-24