Logga in


Jag vet inte längre vad jag känner.
Vet inte vad jag gör.
Vet inte vad jag säger.
Vet inte vem jag är.
Så förvirrad.

Jag förstår inte vad som händer runt om mig.
Förstår ingenting.

Jag kan inte längre säga hur jag mår inombords.
För jag vet inte vad det är jag känner.
Alldeles för många känslor har tagit över.
Vad känner jag?
Hur mår jag?

Jag är inte mig själv.
Jag är inte den jag egentligen ÄR.
Vem är jag?

Jag förlorade mig själv.
Mig.
Den personen jag är.

Vill gråta.
Vill skrika.
Vill slå i något.
Vill kasta något.
Vill springa. Springa ifrån mig själv.
Springa ifrån mig själv för det här är inte JAG. Inte den jag egentligen är.

Ska det vara såhär?
Ska jag känna såhär?

Who am I?



Fri vers av EweM
Publicerad 2012-12-27 13:01


S.A.I. Steve Lando
du är en gudinna, din komplexa sinnesbetänkning understödjer det, låt så alla känslor, alla tankar, alla viljor, leva fritt - det är vem du är, den frihetliga gudinnan
2015-04-26