Så sliten,
Så kraftlös.
Men gör allt jag kan att inte låta mitt förflutna vinna över mig.
Denna slitna vägen,
Denna trasiga vägen.
Den tänker jag fortsätta gå.
För det finns nånting bättre där borta, som jag måste nå.
För länge har jag kämpat, för att bara ta och ge allt upp.
Styrkan finns,
Jag kommer kunna lyckas.
Måste tro.
Måste fortsätta.
Måste hoppas.
Det finns en vilja!
Får inte låta mig, av någon stoppas.
Fri vers av EweM
Publicerad 2013-02-10 19:56