Jag funderar på vikten
av
att dela det jag ser
nu
Jag tar ett fotografi
ett fönster
omgivet av sköna färger
ett höstträd
med oranga
bär
som försöker
tränga sig
in
Jag tar ett fotografi
med en segt upplöst
anderoid
jag lägger upp kortet
på
instagram
Men i djupet av min själ
finns bara jag
kvar
med min skuld
och min
skam...
Fri vers av stenen/ Yv Ericsson
Publicerad 2013-10-07 10:21
ej medlem längre
Djup! En så bra beskrivning av hur livet kan te sig för många av oss.
2014-06-05
LenaJohansson
skulle säga underbar...bra diktat
2013-10-17
Lars Hedlin
Stark och känslofylld!
2013-10-07