Flaskan är snart tom
och när jag ser botten blir jag stark och klok.
Jag kommer veta allt och blir en realist med hjärtat på rätt ställe.
Inte skadar jag väl någon – när jag ljuger för mig själv?
Fri vers av Regnbågar
Publicerad 2014-05-13 15:15
Marita Ohlquist
Jo, det viktigaste du har. Dig själv.
2014-05-13