Jag saknar dig
men jag saknar mig mer
Det kommer en tidpunkt då man inser
vissa människor kan stanna i ens hjärta
men inte i ens liv...
Fri vers (Fri form)
av Zernatiah
Publicerad 2014-09-02 21:30
Åsa Njunjes
Insiktsfullt! Läser flera gånger för att det är precis just så även om det iland gör så ont att komma fram till ett nödvändigt beslut att gå.
2015-11-07
Amari
Det är varken lätt att lämna, eller bli lämnad. Smärtsam text.
2015-09-17
lila fjäderblomman
Bra. Precis så kan det vara.
2015-07-06
KattenKin
Wow, mitt i prick!
2015-07-02
Teresia Ridell
Starkt berörande, vet precis hur det är...då när man lämnar trots att man älskar och det gör så jäkla ont..,men till slut inser man att det finns inget annat sätt än att gå. Mycket väl förmedlat!
2015-05-29
Svartsilver
så var mitt liv. Jag saknar dig- saknar min försvunna blick, min insikt , mitt mod fast saknaden skaver vilar du i mitt hjärta-tungt. Tack för din dikt du fick mig att minnas det som för mig, var en bedrift att komma över.
2015-05-28
Lärling
Så sant!
2015-05-28
Samosa
Beautiful.. En påminnelse för en att inte glömma sig själv.. Kärlek till dig!!
2015-05-28
Bibbi
Grattis till "MEST BOKMÄRKTA DENNA VECKA!"
2015-05-27
Kikhorion
Det unika med tvåsamheten, där två blir en. Man blir varandra. När man går isär, går man även miste om sig själv.
2015-05-27
Alysse
Smärtsam insikt som du har satt ord på. Det gör ont men är så oändligt sant. Bra beskrivet med få ord! Bokmärker
2015-05-26
Sommarina
Så sorgligt sant och fint skrivet
2015-05-25
Magica
Mycket bra, med vemod.
2015-05-25
Bibbi
Gillar.
2015-05-24
ej medlem längre
Ord som speglar självinsikt och respekt...
2015-05-24
ej medlem längre
Ja..tänkvärd text
2015-05-23
Rise Little One
Svikande insikt...
2015-05-22
aol
Verkligen så sant och djupt berörande skrivet, kram,
2015-05-22
Marita Ohlquist
Bra skrivet! Väcker tankar och känslor.
2015-05-22
Connie
Den här är så bra!
2014-09-03