Logga in


Nyhetsreflektion

"McDonalds bantar menyn" enligt TT-rubrik.

Anledningen är att man vill "snabba på serveringen, lyfta försäljningen och ge konsumenter fler alternativ".

Det viktigaste alternativet finns dock sedan tidigare, inte minst om man själv bantar. Att helt enkelt inte gå dit.


http://hakans-blogg.blogspot.se/
https://www.youtube.com/user/MrHKWD
https://www.facebook.com/profile.php?id=100006563628070



Övriga genrer av Håkan Wiklund
Publicerad 2014-12-11 07:08


axveronika
att avstå oftast det kraftfullaste alternativet
2014-12-11