Det är så mycket jag kan!
Inte göra, jag är en stjärna
På havets botten.
Ibland är jag ledsen
På andra människor
I andra ögonblick.
Om jag bara kunde
Vrida tillbaka ögonblicken
I dina ögon!
Kunde jag få vila -
Fri vers av snej
Publicerad 2015-02-10 15:40
Minkki
fin
2015-09-22