Logga in


Det är så mycket jag kan!
Inte göra, jag är en stjärna
På havets botten.

Ibland är jag ledsen
På andra människor
I andra ögonblick.

Om jag bara kunde
Vrida tillbaka ögonblicken
I dina ögon!

Kunde jag få vila -



Fri vers av snej
Publicerad 2015-02-10 15:40


Minkki
fin
2015-09-22