Oro.
Det är en ny dag.
Fast jag har allt, ältar jag saker
Som hände för längesedan.
Skam.
Jag ångrar mitt beteende, fast
Jag inte kan förändra något jag ångrar.
Försoning.
Kan jag någonsin förlåta mig
Själv?!
Fri vers av snej
Publicerad 2015-02-10 15:46