Jag kan fortfarande känna dina andetag mot min hud.
Jag kan fortfarande höra ljudet av din röst.
Jag kan fortfarande se dig.
Jag kan fortfarande höra dig.
Jag kan fortfarande känna dig.
Som om du vore här bredvid mig.
Som om det vore bara igår,
Vi låg där bredvid varandra.
Du gjorde ett val.
Du valde lämna jorden.
Trotts att du sken som solen.
Inget kan få dig tillbaka nu.
Det gör ont.
För ingen är som du.
Det var inte tillräckligt länge.
Det var inte tillräckligt.
Med tid.
Med stunder.
Med minnen.
Med allt vi delade tillsammans.
Kan du höra mig skrika?
Kan du se mig gråta?
Kan du känna den smärtan?
Smärtan som du lämnade kvar.
Fri vers (Fri form)
av EweM
Publicerad 2015-04-11 03:31