Logga in


underbara liv <3

 


autonom mytomani kan aldrig döda en med äkta livsgnista i

på torpartrotsens skiterväljagimani med tvi-valen avtäckt på köpet
som lagom gräddad pösmunk i löpet om naket eller nobless
för att dö nätt av ett avskärmat dörrset i förväg tystad,
och dogs det då på rätt vis, det finns väl trevligare sätt, att störa med

men så håll sig undan då, gå och spekulera annan gungbrädekonst

hur namnger man den skunk som fallvigt föga drar sig till skenbara ljusstöpet
utpressad i egen krassa kant, men men, en autonom mytomani kan aldrig

aldrig döda en med äkta linvsgnista i
oberörd och lätt i sinn' av gnistestinn ej vet den ens, vadå skiteri
livet är ju här, här och här, var än du lämnat spår i löpet, för

autonom mytomani kan aldrig döda en med äkta livsgnista i



Fri vers av Pot Pourri
Publicerad 2016-06-02 11:35


Thurizas
hell yes! tack :D
2016-06-04