I natt har det regnat otroligt med stora droppar som slagit mot mitt fönster
Det är Änglarna som har fällt många av sina tårar
för hur vi hanterar våran Jord och dess
människor som bor där under deras beskydd
Dom är upprörda och sårade för att inte kunna skydda alla barnen från den ondska
som råder över världen just nu.
Verkar heller inte finnas dom rätta krafterna
bland politiker och ledare att förmå sig ändra på detta
Alprosen
Bunden vers av Alprosen
Publicerad 2016-09-28 11:15
Jeflea Norma, Diana.
så är Mrs. jorden i brusande smärta för människor. Sverige har varit endast en social filt, Nu faller det isär; nu jag ler till solen som blomma till regn. må så gott!
2016-09-28