Vart går man.
Om man går fel.
Vad gör man.
Om allting känns fel.
Om mörkret är det enda man ser.
Solen skiner där ute.
Men jag kan inte se ljuset.
Jag kan inte känna värmen.
Tiden passerar.
Dagarna går.
Och inget läker mina sår.
Det gör ont.
Att jag står här ensam.
Jag börjar tappa andan.
Svårt att få luft.
Jag börjar tappa balansen.
Svårt att kunna stå.
Kunna stå kvar.
Känslorna tar över.
Jag grips av panik.
Livet är detsamma.
Men blir sig aldrig lik.
Fri vers av EweM
Publicerad 2016-12-11 14:40
ej medlem längre
Livet är långt, Livet är stort
2016-12-11