Logga in




Tänk om man vågar,
vågar ro ut på djupare vatten
så kanske man möter
sina bästa år någonsin.

Tänk om man vågar,
tro att det bästa fortfarande
finns kvar för oss alla,
dig, mig.  

Tänk om.
Att kanske vilja våga....



Fri vers av queenia
Publicerad 2017-01-11 16:10


Håkan B Andersson
man måste våga...för att vinna!
2017-01-12


Lars Hedlin
Ja tänk om ? Mycket bra och närvarande :)
2017-01-12


Maria Sundelin
En bra fundering Kramar
2017-01-11


ej medlem längre
Välkommen tillbaka, har saknat dig!
2017-01-11