2017 kunde inte bli värre än 2016.
Sen bröt jag tre revben när jag spelade innebandy.
Haha. Hahahahaha. Det är nästan så man blir religiös.
Övriga genrer av Bo H Bazooka
Publicerad 2017-01-18 18:46
2017 kunde inte bli värre än 2016.
Sen bröt jag tre revben när jag spelade innebandy.
Haha. Hahahahaha. Det är nästan så man blir religiös.