Så varför
känns varje stavelse
som en smekning?
Hur är det att
dina ord kittlar
mitt innersta?
Rädslan växer
för varje dag!
För varje timma
stryps längtan sakta....
Minuterna skuttar
oavbrutet mot det
oundvikliga mötet.
Och igen värms jag
i ditt leendes självklarhet.
Fri vers av queenia
Publicerad 2017-02-27 23:26
louisegirl
Mycket vackert skrivet
2017-02-28
ULJO
Magiskt vackert detta
2017-02-28