Logga in




Så varför 

känns varje stavelse 

som en smekning? 

 

Hur är det att 

dina ord kittlar 

mitt innersta? 

 

Rädslan växer 

för varje dag! 

 

För varje timma 

stryps längtan sakta.... 

 

Minuterna skuttar

oavbrutet mot det 

oundvikliga mötet. 

 

Och igen värms jag 

i ditt leendes självklarhet. 

 

 



Fri vers av queenia
Publicerad 2017-02-27 23:26


louisegirl
Mycket vackert skrivet
2017-02-28


ULJO
Magiskt vackert detta
2017-02-28