Logga in


Vi är bredvid
jag smärtar
Oförstående är du tyst

En blick,
smekning
Ömhet
-
i hopp om att hjälpa

Jag smärtar
i ovetskapen,
och vetskapen
-
Vetskapen om ovetskapen,
vi båda lider

min Älskade,
mitt Hjärta,
min Vän,

HUR ska DU någonsin förstå
när JAG drunknar utan att veta,
-
Varför?



Fri vers av uniqorn
Publicerad 2017-03-28 23:24


kråkan
för att hen inte förstår vad hen betyder alls. tvinga prata....
2017-03-29


S.A.I. Steve Lando
you gotta ask! bra dikt om denna ovetskapens krängande känsla
2017-03-28