Släpper allt,
behöver gå längs horisonten,
nu.
Det är inte realistiskt,
säger du,
man kan inte bara gå sådär.
Gå sådär, såhär.
Det finns konsekvenser,
gränser och
plikter.
Och jag ser frustrationen i din,
för snabba andning, den säger
"fan, kan du inte bara vara normal, bara en dag"
Får mig att undra...
Varför sitter människor ihop?
Fri vers (Fri form)
av Avtuggad
Publicerad 2017-04-10 17:07
Oknytt
Härligt tempo, ger verkligen styrka till orden. Snyggt!
2017-04-24
ej medlem längre
Svårt att gå ..vill hellre va såndäringa lite modern enhörning istället
2017-04-13
Ric
jag försökte länge vara normal men det är förbannat svårt. och slutfrågan hänger där helt perfekt, men jag har tyvärr inget svar.
2017-04-10