Att gå under jorden.
I sitt eget avskum.
Jag ligger på avdelningen för borttappat gods,
och jag vet inte om någon kommer och hämtar mig.
Fri vers (Fri form)
av Avtuggad
Publicerad 2017-04-25 22:05
Marianne Räf
Så kan det kännas.. Tycker jag, med !
2017-04-26