Kommunikation bör man ha för att må bra
Det kan ju vara bra att ha någon att prata med..
men bäst när man får ha någon att samtala med.
Dialog
2017-05-21
Fri vers av rondell
Publicerad 2017-05-22 05:53
Filosofiskan
Samtal är sannerligen en konst.
2017-05-23