eget foto
***
Hemma i mitt hem sjöngs det ofta
Jag tänker på mina föräldrar som alltid sjöng en sång där kören lyder:
"Jag har en boning där strax bortom bergen i livets land där vi åldras ej mer
Där finns ej tårar allt i fullkomligt strålar
Ett härligt land där ej solen går ner"
Nu har ni kommit till det hem som ni så
ofta sjöng om.. Ert rätta hem!
Tack för sången i mitt hem!
Hemmets..Hemlandets sång!
***
2017-05-27
Fri vers av rondell
Publicerad 2017-05-27 20:34
Karina"Kia"
En varm boning i denna sång! Vackert skriven lovsång!
2017-06-03
Chawa
Varmt och trösterikt...!
2017-05-27
Larz Gustafsson
Helt underbar sång! Hemlandssångerna ska härska! Här har vi ingen varaktig stad-
2017-05-27