Logga in




eget foto

 

***

Hemma i mitt hem sjöngs det ofta
Jag tänker på mina föräldrar som alltid sjöng en sång där kören lyder:

"Jag har en boning där strax bortom bergen i livets land där vi åldras ej mer
Där finns ej tårar allt i fullkomligt strålar
Ett härligt land där ej solen går ner"

Nu har ni kommit till det hem som ni så
ofta sjöng om.. Ert rätta hem!

Tack för sången i mitt hem!

Hemmets..Hemlandets sång!

 ***


2017-05-27



Fri vers av rondell
Publicerad 2017-05-27 20:34


Karina"Kia"
En varm boning i denna sång! Vackert skriven lovsång!
2017-06-03


Chawa
Varmt och trösterikt...!
2017-05-27


Larz Gustafsson
Helt underbar sång! Hemlandssångerna ska härska! Här har vi ingen varaktig stad-
2017-05-27