Kärlek är för mig bara en chimär
Att jag skulle finna någon att uppleva någon slags kärlek med
ter sig som illusion som spricker innan i:et ens har hunnit uttalas
Jag såg en ung man komma åkandes
på inlines
Det som jag alltid velat kunna behärska
men aldrig riktigt kommit mig för fullt ut att lära mig
Bara stapplande försök
Vi har setts i området förut
Han rullade lätt förbi
Utan ansträngning
Han log och sa Hej
Där och då fick jag intrycket av att han är en väldigt omtänksam person
Glad och omtänksam
Han blev sinnebilden för min kärlekschimär
Men vad gör jag med den nu då?
Fri vers av Örnflickan
Publicerad 2017-08-04 19:23
Fulbergarn
Öppna munnen och säg mer än hej de är något som funkar på Add mej för det mesta puss
2017-08-08