Stå inte vid min grav och fäll inga tårar,för jag är inte där.
Jag har tagit min själ inom mig och jag finns nu vid din sida.
Jag är den varma vinden som smeker ditt ansikte.
Jag är den vackra snöflingan som faller sakta.
Jag är vårens första knopp, och morgondaggen på gräset.
Jag är solens strålar och natthimlens stjärnor.
Jag är höstens vackra färger.
Jag är din ängel, som är allt det vackra du ser.
Så öppna dina ögon och känn in allt det vackra runt omkring dig.
Le och minns mig med värme <3
Jag är vid din sida tills du möter upp mig här.
Fri vers av Angel of love
Publicerad 2018-02-22 14:46
the wildcat
stor sorg och djup men ändå trösterik.
2018-08-19
aol
Underbart djupt berörande skaldat
2018-06-04
Engel
Vacker tröst för varje sörjande hjärta.
2018-02-26
M M Mannheim
Ett möte att se fram emot som med dina ord!
2018-02-26
ResenärGenomLivet
Skön känsla av trygghet och hopp...
2018-02-24
Lasseman
Älskar dina texter dom rör runt i hjärtat och berör min själ..
2018-02-23
erkki
Du tycks ha en alldeles egen genre och jag tycker du utvecklar den väldigt genomtänkt. Fint som snus!!!
2018-02-22
Maria Sundelin
Så fint Det är så man önskar att det är. Tyvärr blir vi ledsna och gråter över dem vi mist, men den sorgen bär även på glädjen av att vi fått känna personen Kramar
2018-02-22
Birgersdotter
Så vackert...orden känns i mitt hjärta.
2018-02-22
E.Eriksson
Så vacker, och så gripande text! Det är som en bekant känsla! Så bra skrivet, inlevelsefullt och så vackert!
2018-02-22
ULJO
Berörande vacker dikt med melankolisk touch.
2018-02-22
Maj-Lis
Så vackert men ändå sorgligt
2018-02-22