Som om vore jag något ont
som egentligen inte borde finnas
något som bara finns inuti ditt huvud
icke tillgänglig för någon annan
eller annat för den delen
vore jag då behövd överhuvudtaget
eller är det ens ett alternativ
och behöver vi verkligen alternativ
när allt ändå handlar om dig
Fri vers av Sanningsägaren
Publicerad 2018-02-24 22:44
Stisse
En spännande och klok reflexion.
2018-03-09
Ingrid Trolle
Bra frågeställning
2018-02-24