Logga in


 

 

Som om vore jag något ont

som egentligen inte borde finnas

 

något som bara finns inuti ditt huvud

icke tillgänglig för någon annan 

eller annat för den delen 

 

vore jag då behövd överhuvudtaget 

eller är det ens ett alternativ 

 

och behöver vi verkligen alternativ

när allt ändå handlar om dig

 

 

 



Fri vers av Sanningsägaren
Publicerad 2018-02-24 22:44


Stisse
En spännande och klok reflexion.
2018-03-09


Ingrid Trolle
Bra frågeställning
2018-02-24