Logga in


Ett nej är ALLTID ett nej. Det kan inte vara något annat än just ett- NEJ.

Nej..

Neeej.

Nej nej NEJ!

Jag vill inte. Varför förstår du inte det?

Om jag hade velat hade jag sagt,
ett tydligt
JA!!








Fri vers av marie ohlson
Publicerad 2018-03-21 20:35


the wildcat
hm det är ju så finns det inga möjligheter till förhandling så är det nej. om det finns minsta lilla skarv till förändring ta den då. kram <3
2018-03-22