Logga in


Tankar efter att ha sett minnesprogrammet om Rikard Wolf

Vi måste sörja alla de
som vi aldrig mer får se


de som lämnar oss en gång
ty oundviklig är livets gång


sedan får någon annan sakna
när du själv aldrig mer ska vakna

 

YM Bohman-18



Bunden vers (Rim)
av Njord
Publicerad 2018-04-04 14:27


Epione
Mm så är det. Rimmen sitter perfekt utan att de känns ditklistrade, fint flyt.
2018-04-04


Gunnel Eriksson
Tack för din filosofiska text. Leden glesnar runt om när man själv nått en aktningsvärd ålder.
2018-04-04