Vi måste sörja alla de
som vi aldrig mer får se
de som lämnar oss en gång
ty oundviklig är livets gång
sedan får någon annan sakna
när du själv aldrig mer ska vakna
YM Bohman-18
Bunden vers (Rim)
av Njord
Publicerad 2018-04-04 14:27
Epione
Mm så är det. Rimmen sitter perfekt utan att de känns ditklistrade, fint flyt.
2018-04-04
Gunnel Eriksson
Tack för din filosofiska text. Leden glesnar runt om när man själv nått en aktningsvärd ålder.
2018-04-04