Logga in


På fredag kl 14

Hej!
Jag och Epione tar en fika på Färjenäs Cafe på fredag den 13 kl. 14
Den som känner oss och vill prata bort en stund kan väl komma och fika med oss.
Njord



Fri vers av Njord
Publicerad 2018-04-09 10:19


Gunnel Eriksson
Låter trevligt. Om jag bodde närmare skulle jag komma.
2018-04-11


Epione
Ska bli mysigt, ses då. :)
2018-04-10


ULJO
Mysigt i vårvärmen
2018-04-09