Logga in



Minnen från förr
av dig
öppnar en dörr
i mitt hjärterum

där saknaden
ekar ihåligt
endast din närvaro
kan fylla tomheten

kom hem igen
stanna hos mig
jag behöver dig
låt oss leva ihop



Fri vers (Fri form)
av överlevaren
Publicerad 2018-05-17 12:39


Gin83
Den här kändes verkligen långt in i bröstkorgen Den något sorgsna och saknande känsla man får i första stycket följs upp av ett mästerligt andra stycke som är min absoluta favoritdel i alstret. Stycke två är helt magiskt vackert. Sista stycket är omfamnade och innerligt ..man känner att man vill vara där. Fantastiskt alster
2018-06-11


Nils-Robert
Så ömsint. Så font diktat om lämgtan
2018-05-18


Janina Kaminska
Vackert och berörande om saknaden.
2018-05-18


Marita Ohlquist
Berörande skrivet om längtan och saknad! En önskan om att du och jag skall bli vi.
2018-05-18


carinamnm
Så ödmjukt, varmt och avskalat om kärlek och saknad och vilja att leva tillsammans!
2018-05-18


Solstrale
Hjärtat brister för de orden bränns igen, känns igen... Den dagen den tiden i livet då det kändes och brändes...
2018-05-17


M M Mannheim
Hoppas att ditt Kära minne kommer tillbaka till dig. Du är värt Ditt kära minne!
2018-05-17


Feliaxel
Vackert skaldat om saknad
2018-05-17


Quasimodo
En varm och stark längtan till det som kan fylla tomrummen.
2018-05-17


ULJO
Så ödmjukt och fint tecknat
2018-05-17


Öknens Ros
Saknad och längtan efter det som var.
2018-05-17