Logga in



- Du har gått ner i vikt!?
- Ja, jag har haft magsjuka.
- Det klär dig, bra att bli av med skiten!



Övriga genrer (Drama/Dialog)
av överlevaren
Publicerad 2018-05-18 17:04


Solstrale
Som om magsjuka skulle vara klädsamt :)))
2018-05-29


ResenärGenomLivet
Ett sätt att gå ner i vikt, ja, men kanske inte det trevligaste...:-))
2018-05-26


Marita Ohlquist
Underbara du!
2018-05-21


Karina"Kia"
Lättviktare av åkomma!
2018-05-19


Gunnar Hilén
Det är EXAKT sånt här vi behöver mer av, mycket mer av, för att skydda oss mot förfallet. Ja mot kriget skulle jag vilja säga. BINGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2018-05-18


Nils-Robert
Skitkul :-)))
2018-05-18


Öknens Ros
haha :))
2018-05-18


Lars J
:D
2018-05-18