Logga in



Jag ska tuffa upp mig
lägga in extra kol
hålla ångan uppe
signalera

UR VÄGEN

alla gratisresenärer
eller bromsklossar
som inte delar
min livsresa

KLIV AV

ni andra
om det är
några kvar
tag plats

TREVLIG RESA









Fri vers (Fri form)
av överlevaren
Publicerad 2018-06-10 23:08


Landsfiskalen
Gillar denna!
2018-06-27


ResenärGenomLivet
Humoristisk text med allvar i...bra...
2018-06-16


Nils-Robert
Ös på bara. Inga hinder är för stora. Det är bara och ta i. :-)
2018-06-11


Solstrale
Verkligen fin poesi!
2018-06-11


ULJO
Fin poesi detta
2018-06-11


Gin83
Charmig och fräck i sin ton Bestämd och hoppfull Existensiellt och modern i sitt uttryck Sista raden är klockren Gillade
2018-06-11