Logga in


Snart är man väl



I ögonvrån
ser jag dig

omslutas av
dimman

försvinna

Jag ropar,
stanna kvar här

inget svar

sorgsen vandrar
jag ensam

kvar


Helena 2019-02-15




Fri vers (Fri form)
av HelenaW
Publicerad 2019-02-15 22:42


S.A.I. Steve Lando
hjärtefylld finhet i skrift
2019-03-24


ej medlem längre
Ödesmättad och sorglig. Det är något visst med dimma.
2019-03-05


Domenico
Många är dom vi tappat i dimman under våra mänskliga promenader i livet...Hålla kvar och orka ropa igen är utmaningen. Fin text !
2019-02-17


Ronny Berk
ensamheten väl beskriven ... men mellan raderna finner jag närheten !
2019-02-16