När solen skiner
och värmer min stela kropp
är det värt att leva.
YM Bohman-19
Fri vers (Fri form)
av Njord
Publicerad 2019-02-20 11:06
Gunnel Eriksson
Och kanske en del andra dagar också. Bra reflektion.
2019-02-21
Beatriz Quevedo de Hansen
Precis så! Livsgivande sol!
2019-02-20
ej medlem längre
"Det skall va gott att leva..." Din text och solen utanför smittar med livslust:-)
2019-02-20
ULJO
Solen gör mirakel
2019-02-20