Solnedgång
En rosa himmel
Ett glas för mycket vin
Berusningen
Lugnet
Vattnet gungar
Jag blundar
Minns tillbaka
En tid
Som jag saknar
Men aldrig erkänner
Allt är
Förlorat redan
Laga?
Ja
Snälla, plinga i telefonen
Ring
Jag svarar, lovar
Men
Det är önsketänkande
Jag vet
Jävla skit
Sista droppe vin
Lägger mig ner
Blundar
Andas
Överlever
Fri vers (Fri form)
av anesthesia
Publicerad 2019-09-14 20:23
ej medlem längre
Eller, som Håkan Hellström skrev: "jag tror, när vi går genom tiden, att allt det bästa, inte hänt än." Det är min tröst och mitt hopp.
2025-11-09
Domenico
En sekvens...ett ögonblick...en tanke...lite lätt eufori...och sedan återbördan till det som kallas verkligt. Synnerligen lätt att känna igen och skrivet på ett härligt sätt !
2019-09-14