Jag är rädd för mig själv ibland.. Jag känner mig inte trygg i mitt egna huvud. Försöker att undvika att ligga i sängen med mig själv ibland.. Försöker höja musiken så jag inte hör ..Vill inte höra, dom pratar för högt
Fri vers av nathalien
Publicerad 2019-11-29 14:44
ej medlem längre
melissa horn pratar om det i en låt... hon har väldigt mycket visdom, en av dom få kvinnor som inte spelar svag... jag hade massa demoner förut. det märktes inte på det yttre. och det är det som är så konstigt, när jag mår så mycket bättre nu så märker inte människor hur mycket friskare jag är nu. hur mycket kärlek som är i mitt hjärta nu. här är melissa horn låten. den är inte rolig direkt... https://www.youtube.com/watch?v=8y4QAaWKMyw jag har lyssnat på massor av musik genom livet. det skulle vara outhärdligt utan... lyssnade mycket på cafe del mar när jag hade dödsångest... dom har en live youtube stream nu, så det tar aldrig slut, man måste inte byta skiva, det blir inte jobbigt. bara att chilla till när man mår som sämst...
2020-02-29