Logga in


Mest diffusa skit jag skrivit, men allt är skrivet.

Jag har bara en enda hemlighet ingen annan vet.
Och den gör mig glad på det mest ologiska sätt du kan tänka dig.
Andas in allt som är okej.
På en enda sekund,
vilken vacker stund.

En öppen bok utan början eller slut,
men denna hemlighet hittar aldrig ut.
Jag vill inte dela den.
Kanske då, när allt nu och då, blir sen?
Känner du igen?
Allt som aldrig blir till, allt som är tänk om och men.
Tack min vän.
Godnatt igen.



Fri vers (Fri form)
av Unsaidwords
Publicerad 2020-01-20 01:25


ej medlem längre
vackert rim på slutet.
2020-01-20