Logga in


Döden skaver i mitt inre

gnager på min själ

starkare för varje dag

förlamar tanken

försvagar kroppen

förhindrar framtiden

döden den oundvikliga

 

YM Bohman 2020



Fri vers av Njord
Publicerad 2020-01-29 18:10


Epione
Du skriver rakt in i mitt hjärta.
2020-02-19


Lena Staaf
Ingen undkommer döden. Men den kommer när den kommer. Bäst att leva så gott man kan tills dess. Fint beskriven känsla!
2020-01-30


Gunnel Eriksson
Väl formulerad känsla inför det som drabbar oss alla. Kan man inte tänka på hela tiden det blir för tungt, tänker jag.
2020-01-30


ULJO
Stort sår i själen när det drabbar en. Starkt förmedlat
2020-01-30


Painsomnia
Sorgligt mörkt.
2020-01-29