Jag minns
tiden du stal från mig
tid jag försöker att samla tillbaka
kyssarna på parkeringsplatsen
som raderade min historia
bredvid en isblå Quattroporte
när du blev min framtid...
Varför vända en stämning
när magnolian blommar...
det som bombarderar min morgon
en fallande droppe i taget...
Fri vers av Domenico
Publicerad 2020-05-02 00:45
ej medlem längre
Det som är så häftigt är att du skriver på ett sätt som varje person som läser kan på nåt sätt återkoppla till sina egna minnen När jag läste såg jag ett stänk otrohet , kärlek längtan och ångest samtidigt
2021-05-06
ej medlem längre
I ett mjukt regn av minnen och längtan rör sig dina ord mot en avslutande andlöshet. Vilka inre bilder du skapar!
2020-05-14
ej medlem längre
Kyssar på en parkeringsplats, en blommande magnolia o en isblå quattroporte. Sen blir blir det galej! Ja jävlar du sätter stämningen. Exakt varför vända den?
2020-05-05