Om allt var enbart vackert
ville jag uppleva det vulgära
om allt jag redan visste
hade jag mycket kvar att lära
Bunden vers (Rim)
av Pia Laurell (fd Kal Wallin)
Publicerad 2020-07-19 11:00
bibbi ahrnstedt
Mycket vist
2021-01-31
Monika A Mirsch
Tankeväckande - välformulerade rader!
2020-08-06
SIDA GULDPOJKE
den var insiktsfull-bokmärker.
2020-08-02
Solweig Jansson
Inget ljus utan mörker .....
2020-07-24
Marita Ohlquist
En bra och tankeväckande text om att vara människa!
2020-07-20
BenGust
Det är visst och sant att frånvaron av något föder intresse för detta outforskade.
2020-07-19
Nils-Robert
Det är i kontrasten vi ser det sköna.
2020-07-19
Gunnar Hilén
Visdom samlade med år av erfarenhet.
2020-07-19
Sparvögat
Mycket tänkvärda ord...
2020-07-19
Max Poisé
Tänker på citatet: ”När jag var fjorton, hade jag alla svar, nu när jag är 25 har jag bara oändligt med frågor...”
2020-07-19
överlevaren
Det finns mycket i dessa ord...tänkvärd text!
2020-07-19
ej medlem längre
Så sant!
2020-07-19