Logga in


Om alla går

i samma riktning

 

finns det ingen

vi kan möta



Bunden vers av Pia Laurell (fd Kal Wallin)
Publicerad 2020-08-09 18:38


Solweig Jansson
Om man inte går i cirkel .......
2020-08-23


Gunnar Hilén
Går knappast att säga det enklare och bättre. En liten hälsning till alla -ismer och politiskt skumma typer.
2020-08-13


Pia Laurell (fd Kal Wallin)
Ja, absolut.
2020-08-10


Niliboy
Kanske en demokratifråga?
2020-08-10


SIDA GULDPOJKE
man kan ändå vara i vägen för en snabbare människa.
2020-08-10


AiA Maria den fria
Klarsynt ! Tack!
2020-08-10


Marita Ohlquist
Levnadsvisdom på hög nivå!
2020-08-10


Nils-Robert
Så sant. Vi skulle förvandlas till myror
2020-08-10


bibbi ahrnstedt
Intressant, ja likriktning skulle ju vara oönskat
2020-08-09


BenGust
Texten är fiffigheten själv. Men om det blir en böj tillbaka på vägen vi gått på.
2020-08-09