Ge mig så mycket skit ni bara kan
Det är bara att ösa på
Frågan är ändå om någon sen vill tro på att allt det
som ni säger om mig är sant
Singla en slant och kanske ni får reda på sanningen
Hata mig då om ni vill
Gör erat bästa
För mig gör det ingenting längre då det redan känns
som om jag är Jesus som sitter där fastnaglad på korset
Fastspikad och bara väntar på att få dö, för att lite senare
åter uppstå igen
Jo, jag är den som har tagit på mig äran för alla era
synder som händer här nere på jorden
För av jord är jag kommen och av jord skall jag åter vara
Men ingen fara för jag kommer ju alltid tillbaka
Hata mig då om ni vill?!
Men gör det gärna med lite klass och stil...
Kluvna känslor!
Ken Cassel
13/12-2020
Fri vers av Ken Cassel
Publicerad 2020-12-13 18:59
Solstrale
Ja så kan man känna sig emellanåt! Sänder lisa!
2020-12-14