Logga in


Inte mer än att det känns som om jag har blivit överkörd
av en buss och har nu ont i hela kroppen min från
topp till tå
Och nu har jag haft det i några dar då jag i soffan har legat
knall
Men det har inte hjälpt någonting vill jag påstå
Känner mig fortfarande helt orkeslös och skulle bara
vilja gå och gömma mig någonstans där jag denna infektion
kan låta förgås...

Ken Cassel
14/12-2020



Fri vers av Ken Cassel
Publicerad 2020-12-14 11:26


ResenärGenomLivet
Hoppas du mår bättre nu...
2020-12-27


angela Täubert fd Jansson
Kämpa på det kommer en morgondag, även om det ser mörkt ut nu. Fortsätt skriva det är en av de bästa medicinerna!
2020-12-14


Solstrale
Krya på dig!
2020-12-14